Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 11 października 2011

Magiczny szal

Tak zupełnie przy okazji powstał szal. Okazja nadarzyła się,gdy podróżowałam na imprezę, o której wspomniałam poprzednio. Kilka godzin w autobusie nie mogło minąć bezproduktywnie, chwyciłam więc druty i motek (celowo wzięłam grubszą wełnę, żeby szybko przybywało i żeby wszyscy podziwiali mnie jaka jestem prędka) (żart!).
To Magic YarnArt i miała z niego powstać moja pierwsza filcowana torebka, ale.. co tam...
"Magiczność" szala to nie tylko pochodna nazwy, ale też mój sentyment do koloru oraz ściegu. O tej wełnie mogłabym napisać bardzo dużo, to moja miłość jeszcze przed Noro. Zeszłej zimy zrobiłam z niej kilka swetrów, szal , czapki, rękawiczki, uczyłam się filcowanek (na razie tylko pokrowce na komórki i długopisy).
Zakochałam się w niej kiedy zobaczyłam pewien sweterek wydziergany przez Mariolcię stąd, właśnie z tego koloru. Długo go nie było, a kiedy wreszcie się pojawił...nie podobał mi się już tak bardzo (bo wiecie, uraz do zieleni, fioletu), aleeeee już mi przeszło i jestem nim zachwycona!
No a z wzorem też związana jest mała historyjka. Kiedy zaczęłam się wdrażać w dziewiarskie strony internetowe, nie wiedziałam, że niektóre wzory są płatne lub dostępne tylko w książkach projektantów, a ten właśnie, wybitnie mi się spodobał. Poświęciłam wiele godzin na poszukiwanie opisu (haven). Nadaremnie.... Aż zupełnie przypadkowo pomogła mi inna dziewiareczka i to w środku nocy! Nie będę opisywać całej sytuacji, ale muszę i bardzo chcę złożyć Jej pokłon aż do ziemi (umiem!). To już drugi szal, który zrobiłam tym wzorem, jest "za......sty", znaczy.. bardzo fajny. Dosyć tych wywodów, teraz zdjęcia:

Moja modelka odrabiała lekcje, więc na pozowanie zgodził się trawnik oraz słupek, który akurat się nudził
 

4 komentarze:

  1. Dzięki za odwiedziny. Szaliczek bardzo ładny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.Zapraszam ponownie ,rozgość się.
    szaliczek śliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie energetyczne kolory! Szal niosący uśmiech :)
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń